25 July 2011

Random

Cepatlah masa berlalu.

Habis belajar.

Bertunang and sambung belajar.

Or kahwin and sambung belajar.

Or sambung belajar, bertunang and kahwin.


Bilalah aku boleh berkhidmat sebagai seorang pensyarah Matematik?

Ok. Random.

Tapi aku dah bercita-cita begitu.

Aku tetap dengan perancanganku.

Matematik dan diriku tak dapat dipisah.

Jangan kata aku sudah tersalah pilihan sekarang.

Sesungguhnya Allah telah tetapkan perjalanan hidup kita.

Kita hanya mampu merancang.

Ada hikmah di sebalik sesuatu yang berlaku.

Aku terima dengan redha.

Sekarang aku tinggal laksanakan apa yang perlu.

Belajar, buat persiapan diri, menjaga hati dan terus berdoa. Itu sahaja.

Dengan empat perkara ini, InsyaAllah segala impian akan tercapai.

Sebelum aku melalut lebih panjang, baik aku berundur diri.

Assalamualaikum and thank you for reading.:)

No comments:

Post a Comment